kitab ghar website logo





Don't Like Unicode ?  Read in Nastaleeq from Image Pages or Download the PDF File

 

Kitaabghar Blog:
Kitaabghar launched a Blog for discussion of urdu books available online on kitaabghar.com or any other website. Readers can also share views and reviews of books of their choice and promote their favourite writers. This is not limited to urdu books.



.

 

 (۱۳) جوڑتوڑ، جوڑتوڑ کرنا، جوڑجوڑیا جوڑجوڑکر مرجانا، جوڑجوڑکے دھرنا، جوڑجوڑ نا، جوڑچلنا، جوڑلگانا، جوڑیا سنجوگ ۔
جوڑنا ایک دوسرے سے بلانا یا جوڑی لانا ایک دوسرے سے شادی کردینا جیسے اللہ ملائی جوڑی کہتے ہیں مگر جوڑکے ساتھ ہماری سماجی زندگی سے متعلق بہت سی باتیں جُڑی ہوئی ہیں اُن میں جوڑجوڑ دِکھنا بھی ہے جوتکلیف کی ایک صورت ہے لیکن جوڑتوڑ ایک طرح کا سماجی عمل ہے آدمی اپنی غرض پوری کرنے کے لئے طرح طرح کے جوڑ توڑ کرتا ہے جُھوٹ سچ بولتا ہے زمین آسمان کے قلابے ملاتا ہے یہی سب باتیں جوڑتوڑکے زمرے میں آتی ہیں تعلقات کی اچھائی برائی کی طرف اشارہ کرتی ہیں ۔ مگراس کا استعمال ذہنی طور پر اچھے معنی میں نہیں آتا۔ہاں ہم یہ کہتے نظر آتے ہیں کہ وہ بہت جوڑ توڑکا آدمی ہے اور اپنا کام نکالنا اُسے خوب آتا ہے ۔
جوڑجوڑکر مرجانا ایک دوسرا عمل ہے جس کا تعلق پیسے کے خط اورگھٹا کرنے سے ہے جولوگ کنجوس ہوتے ہیں پیسہ اکھٹاتوکرتے ہیں خرچ نہیں کرتے اُن کے لئے کہا جاتا ہے کہ میاں جوڑجوڑ کرمرجاؤگے یعنی سب رکھا رہ جائے گا تمہارے کام نہ آئے گا جوڑجوڑنا جوڑ لگانے کے معنی میں آتا ہے اوراُس سے سنجوگ پیدا کرنا بھی مراد لیا جاتا ہے ۔ جبکہ جوڑے بننا شادی کے جوڑوں کو ایک خاص انداز سے طے کرکے رکھتے ۔ اوران میں سجاوٹ پیدا کرنے کوکہتے ہیں جوڑی دار برابر کے ساتھی کو کہا جاتا ہے جوڑے تقسیم ہونا بھی شادی بیاہ یا خوشی کے موقع کی ایک رسم ہے۔ جس میںجوڑے دےئے جاتے ہیں اوران کا اپنا ایک سماجی اوررسمی انداز ہوتا ہے۔
(۱۴) جوگرجتے ہیں وہ برستے نہیں۔
اگرچہ یہ بادلوں سے متعلق ایک بات ہے کہ میںبادلوں کاکڑک گرج زیادہ ہوتی ہے وہ اکثر بونداباندی بہت ہی کم کرتے ہیں یہاں اس سے ایک معاشرتی یاسماجی نتیجہ اخذکیا گیاہے کہ جولوگ زیادہ بڑھ چڑھ کر باتیں بناتے ہیں وہ کام کم سے کم کرتے ہیں اس لئے کہ کام کرنیوالے کو زیادہ باتیں بنانے کی ضرور ت اورفرصت نہیں ہوتی یہ توہمارے سماج کا نسبتاًایک نکما اور ناکارہ حصہ ہوتا ہے جس سے تعلق رکھنے والے لوگ باتیں زیادہ بناتے ہیںدیکھا جائے توباتیں بنانا اورکام کرنا ہماری سوسائٹی کے نہایت اہم مسائل ہیں اور انہی سے متعلق یہ گفتگو ہے جومحاورے کی شکل میں یا بطور Comment کے سامنے آتی ہے۔
(۱۵) جونک پتھروں میں نہیںلگی۔
جونک لگنا خود ایک محاورہ ہے ۔ جونک پانی کا ایک کیڑا ہوتا ہے جوکھال سے چمٹ جاتا ہے اورخون چوستا رہتا ہے اسی لئے محاورہ ہے کہ وہ توجونک کی طرح لگ جاتے ہیں۔ مگرایسے لوگ توجونہایت سخت دل سخت طبیعت اور سخت مزاج ہوتے ہیں اُن سے جونک کی طرح مزاج ہوتے ہیں اُن سے جونک کی طرح لگ کربھی کوئی فائدہ نہیںاٹھاسکتا اس لئے کہ پتھر میں جونک لگتی ہی نہیں جہاں خون ہوگا وہیں توجونک چُوسے گی پتھرمیں اُسے کیا ملے گا۔
(۱۶) جی ہے توجہان ہے (جان ہے توجہان ہے)۔
اِس محاورے کو جان ہے توجہان ہے کی صورت میںبھی استعمال کیاجاتا ہے یہ فرد کی اپنی اہمیت اوراس کی اپنی جائز فلاح وبہبود سے متعلق ایک سوچ ہے۔ اس کا استعمال دوموقعوں پر ہوتا ہے ایک کہ آدمی کی اگرصحت ہے وہ زندہ ہے اوربقول غالبؔ۔


؂ تنگ دستی اگرنہ ہو غالبؔ
تندرستی ہزار نعمت ہے

 

Go to Page:

*    *    *


Urdu Muhavrat ka Tehzibi Mutalea (Cultural study of Urdu Idioms) is a great book by Dr. Ishrat Jehan Hashmi, which discusses the role of culture and our society in the idioms and proverbs of Urdu / Hindi. Its an excellent effort and very hand for urdu learning students as well as those individuals who like to study the roots of our culture, language, society

Go to Page :

Download the PDF version for Offline Reading. (Downloads )

(use right mouse button and choose "save target as" OR "save link as")

A PDF Reader Software (Acrobat OR Foxit PDF Reader) is needed for view and read these Digital PDF E-Books.

Click on the image below to download Adobe Acrobat Reader 5.0


[ Link Us ]      [ Contact Us ]      [ FAQs ]      [ Home ]      [ FB Group ]      [ kitaabghar.org ]   [ Search ]      [ About Us ]


Site Designed in Grey Scale (B & W Theme)